Pinsamt

Rubriken sammanfattar dagens volleyboll-match. De två första seten spelade varsity-laget jättebra och hela publiken var övertygad om att de skulle vinna. Eller ja, det spelade 4 set, de vann två och förlorade två. De två sista seten de spelade, herregud... Från att vara en stolt "pirate" gick man till att vilja sjunka genom jorden. De spelade fruktansvärt! 
Vi spelade mot ett lag från en "stad" ungefär 45 minuter bort där en norsk tjej bor som jag träffade på camp. Så hon var där, det var väldigt skönt att få prata med någon som går igenom exakt samma sak som jag gör just nu och som är från ungefär samma land, nästan hemifrån i alla fall. Här, just nu är Norge så gott som hemma, haha. 
På lördag ska jag följa med dem till Omaha, ska bli väldigt roligt att få komma ut och göra något, speciellt med en kompis! 
Ikväll efter matchen var hela familjen (jag, Chris och Mike) redo för ett träningspass på gymmet. När vi kom dit och slog in koden hade de ändrat den så det sket sig. Väldigt surt. Jag gjorde det lilla jag kunde i alla fall och dansade "Just Dance 3" och gjorde lite styrka uppe på mitt rum. Hade nu tänkt kolla färdigt på det "Svenska Hollywood-fruar" avsnittet jag inte kollade färdigt på igår men det cpar... Buhu.. :( 
Jaja, kanske ett tecken på att jag borde sova? Jag tror det!
Volleybaaall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0