Photoshoot

Idag efter skolan så tog jag och Erika på oss våra leenden, smink och härligt hösthumör. Vi gick ut och hade en lite rolig och trevlig "höstfotografering". Vi var så busiga att vi låg på järnvägsspåret, haha! Busigt busigt!
Imorgon är det Halloween, har inget direkt planerat. Kanske blir lite firande hemma hos Erika med de andra tjejerna. Kaelee brukar ha en filmkväll varje år men det blir inte av så det blir något hemma hos Erika istället. 
På torsdag är det 100 dagar sedan jag åkte hemifrån, det är verkligen heeelt jäkla galet! Stört, stört, stört! 
Förra veckan hade jag faktiskt en mardöm om att jag var tillbaka hemma, jag tror det är ett väldigt tydligt tecken på att jag trivs väldigt bra här!
Nu ska jag kolla på det näst sista avsnittet av säsong 17 av "Americas Next Top Model All Star"
Och för er som är lite oroliga så har jag än så länge inte påverkats alls av stormen Sandy. 
GODNATT 
 

Från idag! 
 
Fina Erika! 

Bilden jag är mest nöjd med från idag. Solen låg på starkt i ögonen måste jag säga, haha

WOHO! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0