Mitt i veckan

Gårdagen började med stress, råkade stänga av mitt alarm så jag försov mig för "swing choir" övningen, oups! Sen direkt efter skolan när jag satt och försökte plugga med en riktigt go huvudvärk så kommer chris hem och frågar om jag vill åka med och handla och det ville jag så undan med läxorna och iväg. Kom hem vid typ 10, så trött att jag nästan somnade vid läxorna gjorde jag trots det färdigt dem och hade en välförtjänt natts sömn.
I eftermiddag ska jag och Mike åka och kolla på outfits till halloween-partyt på söndag för oss utbytesstudenter, roligt! Ingen aning om vad jag ska vara så jag hoppas att jag hittar något roligt!
Blev glad igår när vi hittade "kaffe-sirap" så att jag kan dricka mer smakfullt kaffe hemma, sparar pengar på det, haha!


Kommentarer
Postat av: Gerrrrrrda

Adelinaaaaaaa!
Jag blir förvirrad av alla namn du nämner, Chris hit och Kaelee dit. Nu får du allt ta och knäppa några bilder på de viktigaste personerna och skriva en liten beskrivning av dem så att man förstår sammanhanget lite bättre här på andra sidan jorden. <-- (Lång mening)
PUSS OCH KRAM HELA DAN' JAG SAKNAR DIG! <3

Svar: Ska göra så gott jag kan, haha! Blir ju halloweenparty i helgen och då ska allt knäppas massa bilder, i alla fall på mina värdpäron! PUSS OCH KRAM! Saknar dig också <3
svenskeniamerika.blogg.se

2012-10-11 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0