Långhelg

Var ledig i fredags vilket var väldigt skönt. Eftersom jag redan skrivit om vad som hände i fredags och för att vara ärlig hände det inte speciellt mycket under lördag och söndag. Kollade på film, football, spelade lite spel, slappade och njöt av att ta det lugnt. 
Idag är det 90 dagar sedan jag åkte hemifrån, fattar ni?! 90 dagar, 3 månader, 13 veckor, helt stört.
Tiden flyger verkligen förbi! Ganska exakt halva terminen har gått idag och det är 63 dagar kvar till julafton! Jag menar, jag gjorde årets julspellista på spotify idag! Allting bara flyger förbi och det känns som om jag ska hem imorgon fast ändå som om jag har en hel evighet kvar. Det är verkligen helt galet hur mycket som har hänt i mitt liv och med mig själv sedan jag åkte. Jag har inte träffat mina älskade föräldrar på 90 dagar, har knappt varit utan dom 2 veckor innan och för att vara ärlig trodde jag att min hemlängtatn skulle vara 1000 gånger värre. Okej, för ungefär en månad sedan hade jag väldigt mycket hemlängtan och det var väl då kulturchocken slog till, när allt började bli vardag. 
Nu har jag skypat med min kära far i typ en timme, skönt att få prata med dig (jag vet ju att du läser detta, hihi) 
Nu ska jag äta en god sallad till middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0