Girls night with friends

Sitter nu i fåtöljen och njuter av varm äpple juice och "vänner" efter en väldigt trevlig och rolig kväll ihop med mina fina vänner här! Vi gröpte ur pumpor, dansade just dance, åt svenska pannkakor, kollade på film och hade det trevligt. Har saknat sköna kvällar med kompisar så det kändes roligt att ha en sådan igen!
Idag har det blåst verkligen hela dagen, vi var nära orkan-vindar tidigare, galet! Det har också regnat mycket idag vilket inte har hänt speciellt mycket sedan jag kom hit.
Imorgon är jag ledig från skolan - skönt! Ska köra världens träningspass, äta nyttigt, plugga på mitt "körskoleprov" och bara chilla. Skypea med någon om någon vill och har tid. Inga planer i helgen direkt vilket är skönt, har inte haft en oplanerad helg på ett tag.

Våra fina pumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0