Fredag

Fredag - äntligen!
Seg men ändå snabb dag i skolan. Denna veckan har gått snabbt och långsamt, skumt alltså. 
Ikväll var det vår sista football-match hemma.. Vi spelade mot ett av topplagen i staten.. Gick ju sådär. 
Vi förlorade ganska stort 86-6.. Vårt lag är allt annat än superbra, hehe. 
Jag frös fötterna av mig, jisses! Det börjar verkligen bli kallt här nu! Jag hade dock converse på mig men mina vinterkängor ska komma nästa vecka, längtar! Min skinnjacka och raggsockar är också påväg vet jag. Sjävklart är det choklad i paketet också, haha. 
Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska upp klockan 7 imorgon! Ska med Maria (norska tjejen) och hennes värdfamilj ner till Omaha, kommer hem på söndag så antagligen inget bloggande förrän söndag-kväll.

GODNATT och trevlig helg!  
Hittade denna ganska awesome bilden häromdagen, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0