Fredag

Har precis gått igenom de sista inför min "all-state" audition imorgon. Nerverna är samlade, inte alls farligt nervös vilket är väldigt skönt! De andra två tjejerna som ska göra auditions imorgon från min skola var väldigt nervösa idag, jag var väldigt lugn.
Ikväll så hade vi en liten spontan tjejkväll vilket var väldigt roligt! Åt dock alldeles för mycket godis så nu mår jag illa, haha. Har inte ätit speciellt mycket godis sedan jag kom hit och ikväll åt jag mer än vad jag är van vid = ont i magen! Hur som helst hade vi en väldigt skön och rolig tjejkväll!

På bilden från vänster är det Stephanie, Erica och Kaelee ihop med sina koppar fulla med vaniljmjölk toppat med vispad grädde med choklad i, smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0