College

Idag så fick alla freshmen (de som går första året på High school) sluta klockan 11.35 medans resten av oss fick gå hem klockan 14.30 (vilket fortfarande är en timme tidigare än vanligt) pågrund av att min skola hostade en college-mässa där populära college i närheten kom så att man fick gå runt att ställa frågor osv. Var nästan precis som att vara på en gymnasiemässa som man är på inför sitt gymnasieval.
När jag kom hem skypade jag med Johannes i cirka två timmar, vet inte riktigt vad vi pratade om egentligen men två timmar gick fort! Sen åt vi middag och jag kollade på två avsnitt av Americas Next Top Model. Försökte mig på att videblogga men det känns så töntigt, haha! Ni kommer antagligen se ett videoinlägg när snart så har ni några frågor vore det kalas om ni ville ställa de nu så att jag har något att prata om, haha!
Tränade inte idag, går halsfluss på skolan och min hals känns lite "scratchy", hm..
Nu ska jag sova, får väl säga godmorgon för det är ju morgon för er nu, nästan haha

#reasons to be fit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0