Bra dag

Idag har varit en riktigt riktigt bra dag! Hade en sjukt roligt "Art" lektion. Min lärare var helt förstörd för det var färg över allt men ah... Hehe Vi fyllde ballonger med färg och vatten och satte upp de på kartong och så kastade vi pilar på ballongerna, så roligt var det! Fick dog färg i hela ansiktet men men, haha. 
Sedan flög dagen förbi i skolan och jag var hemma i en halvtimme ungefär innan jag och Chris åkte iväg. Fick mitt  hår färgat medans hon handlade och så så det var roligt! Gjorde en "ombre". Man kan inte se det jättetydligt men jag blev nöjd, ni får se bild någon annan gång!
Nu kollar jag på "Svenska Hollywood-fruar" och ska sova!

Sjukt nice "Art" lektion! Sjukt nice att göra sånthär i skolan! 

Kommentarer
Postat av: Kristina Hagberg Qvist

Vilken härlig art - lektion! Now you talking. Ha det bra i värmen, här är det "dysterväder"
Jag kollar alltid din blogg men är dålig på att kommentera. Nu ska det bli ändring på det.....

Svar: Haha, det var sjukt roligt! :D jag njuter till fullo av vädret! Det gör mig glad att veta att du läser min blogg! :D Tack!
svenskeniamerika.blogg.se

2012-10-03 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0