Bästa ni

Sa precis "hej då" till min kära mor och far på skype. 
Tack för att ni alltid lyssnar på mig vart jag än befinner mig, vet inte vad jag skulle göra utan er. Älskar er mest av allt! 
Idag har hittills varit en helt okej dag.Testade att dreja idag under art och det var allt annat än lätt, fick en skål-liknande klump, vackert vackert haha. 
Vet inte riktigt vad som står på schemat ikväll, jag ska försöka klämma in ett träningspass, behöver få ut lite känslor och träning är ett perfekt sätt! 
Måste också säga att det känns som om det är Augusti ute. Gick hem från skolan idag och hade en tjocktröja på mig och vanliga jeans, jag svettades! Det är verkligen galet att det är 25 grader varmt i oktober, inte riktigt vad jag är van vid. 
Nu luktar det mat, tippar på att de ropar på mig snart! 


Lite småkul, haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0