Quest

Detta har varit en av de bästa, sjukaste, coolaste och mest intensiva helger jag någonsin varit med om. 
I lördags morse åkte jag och Mike iväg till en liten småstad ungefär 15 minuter bort. När vi kom dit tog några jag inte kände min packning och min värdbror Tyler bar mig från bilen till "incheckningen". Jag kände mig välkommen och en aning förvirrad, haha. 
Hela helgen har varit fylld av hjärtgripande och djupa tal om allt från att känna sig dålig för att man är för smart till att känna sig så stark att man vågar genomgå konvertering i religion. 
Hela helgen handlade om Jesus. Det var en väldigt katolsk helg (min värdfamilj är katoliker). Jag är inte katolik men jag uppleve otroliga saker. Jag kände saker jag aldrig känt innan och jag växte i min tro. 
Jag lärde känna underbara, helt otroliga människor som fick mig att känna mig upplyft och viljan att vara positiv, glad, framåt och stärka mina sådana egenskaper. Det har varit en väldigt djup helg, väldigt djup helg. 

(If any of you guys from this weekend are reading this I am SO grateful that I got to meet you and get to know you, I wish you good luck in and hope to see you soon! Lots of love!) 

Min "familj" för helgen! Love you guys! 

Jag och Viktoria, en tysk utbytesstudent

Underbara galna, roliga vänner!  

Kommentarer
Postat av: felicia

alltså åh adelina, du är så fin måste jag bara säga! och blir så glad att höra att du haft en bra helg och fått uppleva otroliga saker. jag saknar dig! puss&kram! <3

Svar: Åh, finaste Felicia! Jag har det så bra här borta att jag nästan inte vill åka hem, hihi! Jag upplever ständigt nya och spännande saker! Saknar dig! PUSS&KRAM! <3
svenskeniamerika.blogg.se

2012-11-20 @ 08:00:04
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0