Lång vecka

Denna veckan känns som om den har pågått i en evighet, men imorgon är fredag äntligen här!! 
Idag så skulle jag och Chris åkt iväg och shoppat men hon fick förhinder så jag var helt plötsligt ensam hemma utan planer. Jag har varit sugen på risgrynsgröt det senaste så jag ställde mig och lagade risgrynsgröt och chokladbollar! Gott blev det, lika gott som hemma! 
Sedan så är min värdpappa Mike bowling-coachen här för ungdomarna och ikväll var första träningen. I brist på annat och nyfikenhet följde jag med honom och nu är jag tydligen en bowlare för säsongen, haha. Slank in lite på ett bananskal men kul ska det bli! 
Är VÄLDIGT taggad inför imorgon för jag, Erika, Rachel och Stephanie ska åka och kolla på BREAKING DAWN PART 2!! SÅ taggad, som jag har väntat på detta ögonblick, wohooo! :D 
Nästa vecka är Thanksgiving, min födelsedag och resa till "Mall of America" uppe i Minnealpolis med ett gäng andra utbytesstudenter, såååå taggad! Det är nordamerikas största "Mall" och har över 500 butiker, PARADISET! 
 
GODNATT 
 

RISGRYNSGRÖT, SÅÅ GOOOTT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0