Football

Har haft en bra vecka (måste säga att jag är glad över att Obama vann valet). Köpte äntligen en kamera i torsdags så nu kör vi, haha. 
Jag räknar snabbt och stabilt ner till min födelsedag och Thanksgiving, fett nice! 
Igår så åkte jag, Mike och en tysk utbytesstudent Vicky upp till South Dakota och kollade på amerikansk football i en stor kupol, asnice. Det finns tydligen bara två inomhusfootballsarenor i hela USA så det var nice. 
Vi hörde och såg skolbandet spela, cheerleaderna dansade och så spelade footballslaget så klart. 
Tränade igen igår efter mer än en veckas uppehåll, kändes skönt att vara igång igen. 
Nu har jag suttit vid datorn och lagt över alla bilder från kameran och mobilen till datorn och sedan till hårddisken. Tar för evigt typ, haha. 
Ska snart iväg och träna, skönt!

Gun från Thailand, jag och Vicky från Tyskland
Gun, jag och Mike
j
Haha

Drillflicka med eld
Skolbandet 
FOOTBALL 
Glad tjej som börjar få julkänsla med "Gingerbread"-latte i handen
Kommer inte så mycket närme hem än detta just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0