FILMINSPELNING

Dagen idag började ganska dåligt men efter lunch så gjordes hela min vecka. Min "Digital-Media" klass gick ner till filminspelningen som pågår här i mitt lilla samhälle just nu. Alla skådisar, producenter, regissören, filmteam osv är här nu och ska spela in scener i två hela veckor. 
Vi gick ner där dom filmade och fick se när de spelade in en scen, så coolt! Inte alls som man tror att det är men det var hur fräckt som helst! 
Jag och Breanna gick upp mot den lokala restaurangen där hennes bror var (hennes bror ska vara en statist i filmen så han hängde där alla andra hängde) så vi gick dit och stöter på en av huvudrollerna i filmen - Will Forte. Vi pratade med honom, väldigt väldigt trevlig var han, jordnära, inte alls så divig som vissa kändisar kan vara. Vi tog bilder med honom och han sa att vi antagligen kommer ses igen för de ska ju vara här i två veckor som sagt! Det var verkligen hur fräckt och coolt som helst! Will Forte är mest känd från "Saturday Night Live" och filmen "MacGruber" så ni kanske inte vet vem han är men jag är faktiskt lite stolt att veta att jag visste vem han var innan jag fick reda på att han skulle vara med i filmen. Åh, det var typ det fräckaste och coolaste på länge verkligen!!
Nu ska jag försöka sova. Imorgon är det efterlängtade fredag, hallelujah! 

Jag, Will Forte och Breanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0