Vad är Sverige känt för?

Hej!
Sitter och mejlar min värdmamma och hon bad mig berätta om Sveirge. Vad finns det för roligt att berätta om vårt avlånga land egentligen? Fick googla och tänka efter lite innan jag kom på något bra att skriva, hoppas hon tycker det låter bra, haha. 
Idag är det 75 dagar kvar till "the big day" och 28 dagar kvar till den efterlängtade skolavslutningen! Det är en vecka kvar till "vårlägret" nere i Skåne och det kommer bli riktigt grymt. Två veckor kvar och en dag kvar till klassresan som vi slitit för sedan i sjuan, hoppas det blir bra! Hajk nu i helgen, om en månad Stockholm. Ja, allt det härliga ligger framför mig. Nu ska jag sätta mig och jobba på mitt slöjdarbete så att jag kan få VG! 

Inte långt kvar! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vinnare + ny omgång uppe :D Var gärna med igen!

http://byfia.com/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

2012-05-14 @ 09:51:27
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0