Måndag

Hej!
Åh vad glada ni gör mig när ni kommenterar mina inlägg! Puss på er! :D
Idag så har jag varit och kollat på derby-matchen mellan IFK-Göteborg och Elfsborg. Självklart vann Elfsborg, boojaa! Imorgon är det spexfoto i skolan och jag ska vara en motorcrossbrud! Oh yeah! Blir riktigt härligt!
Efter skolan blir det visumsfotografering, måste ha ett speciellt foto för att kunna söka så det måste göras. Efter det blir det en sväng på stan med min fina vän som ska leta skolavslutningsklänning. Hoppas vi hittar något fint inom en okej budget! Taggar nationellt prov i Spanska imorgon också! Shiet, stressig tisdag med förkyldning och allt, har inte tid att vara sjuk nuu! Hittade min värdfamilj på facebook idag också! Lycka! :D

Elfsborg - så enkelt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0