I used to be fat

God kväll!
Jag vet att jag suger på att blogga och hålla er uppdaterade om vad som händer! Men som ni läste i förgående inlägg så har jag fått min placering i Nebraska. I fredags fick jag mina visumhandlingar och det var massa information som bara gjorde mig helt snurrig. Jag måste i alla fall upp till Stockholm inom en snar framtid för en intervju på Amerikanska Ambassaden.
Just nu ligger jag hemma i sängen med lite ont i halsen och förbereder mig lite mentalt genom att kolla på "I used to be fat" haha! Det går att hålla sig smal och jag har inga planer på att gå upp i vikt under min vistelse!
Nu ska vi lyckas kolla färdigt på avsnittet med segt internet, jippie...
Godnatt!


Mitt hem det kommande året, jisses vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: camilla

var i Nebraska ska du bo? :)

Svar: I nordöstra typ :) 6 mil ifrån Norfolk ungefär :)
svenskeniamerika.blogg.se

2012-07-25 @ 17:33:35
URL: http://10monthinnebraska.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0