Stormsteg

Ja, det är redan juni och imorrn börjar min sista skolvecka i grundskolan, plus att det bara är 3 dagar. Helt sjukt! De senaste dagarna har verkligheten kommit ikapp och jag har börjat inse att jag kommer sakna min skola, min klass och mina lärare. Jag har också insett att USA närmar sig med stormsteg, 51 dagar kvar till EF camp börjar vilket är
insane!
Ja, min helg har i alla fall varit bra. Skön sista kväll på tonår i fredags och riktigt mysig trerätters-middag och sleepover med mitt fina tjejgäng! Kommer verkligen sakna er!
Dagen idag har varit mindre bra då mamma hamnade på sjukan inatt för att hon ramlade... Usch, men hon får komma hem imorgon så det känns skönt!
Ja, såhär fint hade jag dukat i lördags! Lite stolt!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0