SOMMARLOV

Ja, första dagen på sommarlovet är snart slut. Dagen tillbringades tillsammans med en nu mera föredetta klasskompis. Vi gick runt på stan och kollade på studenterna som gapade och skrek för fulla halsar på flaken. 

Igår tog jag "studenten" från grundskolan och många tårar fällde jag men nu känns det både skönt och ledsamt. Är ju inte otacksam för sommarlov direkt, haha. USA närmar sig med stormsteg på nu på söndag så åker jag och min far upp till Stockholm för att fixa mig visum! ÅH, det är jag lite nervös för men ett besök på Starbucks imorrn och shopping får stoppa min ångest, haha. Mejlade precis min värdmamma och det är alltid lika roligt att mejla och få svar! 

Såhär såg jag ut igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0