Fullt i kalender

Jo, livet här rullar på för fullt! Jag räknade att jag har 11 dagar i min kalender som är tomma just nu innan jag åker. Det är sjukt! På de dagarna ska jag hinna packa, träffa folk jag ska säga hejdå till, fixa alla sista detaljer, åka till Göteborg på en lite träff för oss utbytesstudenter, ja listan kan göras lång. Hur ska jag hinna med allting?!
Nog om det, blir bara stressad!
Idag så har jag varit på kalas hos min fina vän som fyller 16 år idag! Grattis! Åh, jisses vad jag babblar massa! Tur att jag ska träffa en kompis imorgon så att jag får babbla av mig massa! Åh, nu är jag klar!*
Nu ska jag koka te, sätta på en film och mysa!

Ja, denna tröjan åker nog med till USA, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0