United Skates Of America

Hej!
Igår var jag alldels för trött för att blogga så jag bloggar nu istället.
Igår så var det måndag och då var det "skola" igen. På kvällen så åkte vi till "United Skates Of America". Detta var en såndär riktigt typisk amerikansk rollerskaterink! Så coolt var det! Alla fick låna rollerskates och åka runt i rinken. Jag har sjuk träningsvärk i mina baksidalår, spände mig en aning när jag åkte, haha.
Det var en del skador igår! Någon fick sitt knä ur led, någon bröt handleden, massa stukade fötter och någon svimmade! Usch! Men jag mår bra, lite träningsvärk som sagt men det har ingen dött av. 
Igår spelade vi även "laser tag" det är som "laserdome" men det var ganska tråkigt... 
Men gissa vem som kom 3:a?! JAG! Stolt! Vi var ändå typ 20 som spelade och en del killar så jag kände mig duktig, haha. 
Påvägen till rollerskate-grejen och tillbaka åkte vi amerikanska skolbussar! Sjukt nice! Nu är det gjort, något jag kan bocka av på listan av saker jag ska göra när jag är här borta. 
Skypade med min kära mor igår en stund och det kändes ingenting. Var bara roligt att berätta om hur jag har det. Jag trodde jag skulle ha massa hemlängtan men än så länge har jag inte känt alls mycket! Känns skönt! 
Ikväll bär det av till en "mall" eller en "galleria" som det kallas på svenska. Vi är ett gäng tjejer som ska fixa våra naglar och jag har tänkt och shoppa lite, hihi. 
Måste bara skriva om en lite rolig upplevelse idag! 
Jag gick upp tidigt för att träna med tjejerna och det kändes jobbigt men jag gjorde det ändå. Sedan när vi skulle äta frukost så fick jag flimmer framför ögonen och var yr, sedan fick jag huvudvärk, usch. Så på lektionen bad jag om att få gå till "the nurse" och där fick jag ta två alvedon typ och sedan gav hon mig godis och en stor cola att dricka, det skulle aldrig hända hemma i Sverige, en lite rolig men udda upplevelse. 
Jisses vad det händer saker här, har knappt skrivit hälften! Men nu känner jag att jag tråkar ut er och ni vill se bilder! Så det ska ni få!
Hoppas allt är bra hemma! 


Skolbussar! 


Rollerskating! 


Riktiga rollerskates, så coolt!


Massa rollerskates


Natahlie i sina rollerskates! 



Livet här levererar och jag klagar inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0