Träna som en galning

Jag kan inte påstå att vi sitter ner och degar här på lägret. Det händer saker hela tiden och man springer runt och är aktiv jämt! Spelar man inte volleyboll så är det fotboll, tennis eller amerikansk fotboll, kanske till och med dansar linedance eller simmar i poolen. 
Idag så var vi ett gäng tjejer som gav oss ut och tränade imorse. Körde några varv runt banan och upp och ner för lite trappor. 
Jag käkar sallad hela tiden, känner mig som en kanin som bara knaprar salladsblad men jag antar att det är bra. Alla andra unnar sig värsta sötsakerna men jag är stolt att jag motstår för jag tänker inte gå upp i vikt! 
Idag startade volleyboll-turneringen och mitt lag vann båda våra matcher, woho! 
Nu är jag svettig efter att han dansat linedance och skojat runt så duschen nästa. Idag har det regnat och varit mulet... 
Imorgon så bär det av till 
BOSTON! 


Du vet att du är i USA när du ser en sån här... 


Sallad, sallad, sallad! 


Värsta coola brick-karusellen i matsalen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0