Stjärnor

Sitter här vid datorn och laddar in lite bilder från mobilen från kvällen på bland annat Darin och maten jag åt hos min kompis (jag, precis som alla andra har funnit intresset i att fotografera mat!)
Darin leverarade en riktigt skön konsert med otrolig scennärvaro! Halvvägs genom konserten insåg jag hur snygg han har blivit, hahah.
En meter framför mig stod Andreas Wijk, andra gången jag ser honom på en vecka. Det känns lite sjukt faktiskt. 
Nu väntar en mysig kväll ihop med min fina kusin full med prat precis som det ska vara. Imorgon blir det rensning av garderob och börja packa, känns helt sjukt att jag åker 4 (!!!!) dagar! 

TACOS! 

Kladdkaka! 

Fick en liten scrapbook från mina FINA vänner, gamla bilder, nya bilder och jag ska fylla den med bilder från mitt år. Så fin och söt idé, puss på er! 

DARIN! Sjukt bra live! 

Andreas Wijk var i publiken på Darin, hihi 

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0