SOL SOL SOL och 4th of JULY

Idag klockan 10 gick jag upp och gick två lite motiga varv runt sjön i strålande sol, härligt värre! 
Sedan åt jag frukost ute på baksidan, satt och lapa sol i en stol (det rimmade haha) men insåg att då kan jag ju inte vända på "steken" så jag gick in och smorde in mig med min koksolja och lade mig på en handduk och gassade i en härlig timme ute i solen, tycker verkligen om att sola!
Gjorde mina livs första amerikanska pannkakor från grunden, var bara att lägga till bakpulver - men ändå, stolt tjej! 
Sedan åkte far och jag ut till farfar och där solade jag lite till... hihi. Sen gick jag på bio, såg den nya Spiderman och jag måste uttrycka min crush på Andrew Garfield! Han är sjukt snygg och jag dregglade mig igenom delar av filmen, hahaha. Filmen var sjukt bra, rekommenderar den! 
Tog sedan en härlig tur på hojen med mamma, det var ett tag sedan. NU ska jag säga godnatt och hoppa i säng!
Godnatt 
Juste, måste ju skriva om USA också! Idag är det 4th of July - Amerikas nationaldag! Detta firar de med buller och bång, massa fyverkerier, god mat, umgås med familjen och ute hela kvällen lång! Så Congratulations America! Börjar bli sjukt nervös, pirrar och även lite panikslagen med allt som måste göras innan. Hoppas på att få min flygtider nu i veckan då det är flera som ska till Campet som sagt detta då de har frågat EF så jag väntar på mejl helt enkelt.


Frukost i SOLEN 

Hemmagjorda amerikanska pannkakor med lönnsirap och blåbär - MUMS! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0