Sista kvällen hemma innan avfärd

Sitter hemma och myser med min fina vän Hanna. Under kvällen har vi fixat det sista som behövdes fixas, nu är så gott som allt klart för avresa. Jag är redo och känner mig fräschare än på ett tag faktiskt - S K Ö N T! 
Nu sitter vi och kollar på film, käkar popcorn och svenskt hederligt lösgodis. Det kommer jag sakna så det måste ätas kvällen till ära. Jag är mycket lungare än vad jag trodde jag skulle vara och jag tror jag kommer somna GOTT  ikväll när jag väl lägger huvudet på kudden. Nu ska jag kolla på filmen och jag hoppas på att hinna med ett snabbt inlägg imorgon innan avfärd. Klockan står på 05.05 och det är bara att se glad ut och stiga upp! 
Jag är redo att åka. 

Svensk husmanskost - potatismos, köttbullar, lingon och gräddsås. MUMS 


Chokladmask på! Måste ju vara fresh imorgon. Lagom taggad, haha


Godis, popcorn, ostbågar, finaste vännen och så gott som systern och flm. Kvällen kan inte bli så mycket bättre! 

TACK för att du läser min blogg, du gör mig glad! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0