Presentfix

Min kopp te drack jag men det blev inte så mycket av "pluggandet". När jag läste handboken fick jag panik och kände att jag var tvungen att börja packa, så det gjorde jag - nästan. Jag började skriva en lista på allt som ska med och den blev inte så farligt lång! Kan nog klara de där 23 kg, yes! På något vänster så började jag skriva ett brev till min värdfamilj och vips så åkte vi och köpte allt man kan tänkas kändes det som. Sverigeflagga, mjölkchoklad, saltlakrist, svenska tidningar och ett album så att jag kunde sätta in massa bilder från mitt liv. Nu är paketet så gott som klart och går allt enligt planen så skickas det imorgon till min värdfamilj! Spännande! 
Morgondagen bjuder på äventyr som ni får veta om senare.
Next up: Kolla på VÄNNER! 

Vad vore livet utan "F.R.I.E.N.D.S"?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0