Packad och så gott som redo

Väskan är packad, 19,5 kg - YES!! Jag har några kilo till godo för shoppingen i Boston, oh yeah! Känns skumt och läskigt men samtidigt så HIMLA SKÖNT! äntligen säger jag bara! Nu är jag inne på det sista ett och ett halv dygnet hemma i Sverige och känslorna här hemma svallar. Ena stunden är jag samlad och redo andra stunden suktar jag efter mamma och pappas kramar. Bävar inför tisdag morgon på flygplatsen, lär gråta som en stucken gris men de får jag ta. Allt känns sjukt bra inför resan så det är jag riktigt lugn inför. Familjen känns som en matchning i himlen än så länge och jag vet och känner att detta året kommer bli SÅ bra! Älskar min resväska, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0