Nypa mig själv

Jag måste nästan nypa mig själv för att inse att detta är sant. Lilla, pyttelilla jag ska lämna så gott som allt för att spendera 10 månader i usa. Det är stört och det både lockar mig och skrämmer mig. Jag är så otroligt taggad att jag svävar på moln men samtidigt så är jag ovetande och det skrämmer mig. Jag vet inte hur mitt liv kommer se ut om 3 veckor och den tanken är ganska skum. Jag vet inte ens hur mitt liv ser ut på onsdagsmorgon. Samtidigt som dessa tankar skrämmer mig så är det mitt livs äventyr jag ska ut på och jag är så taggad och exalterad att det inte går att beskriva! Nu ska jag träffa min farfar och åter igen säga frasen "vi ses om ett år! Hej då." Om 3 korta dagar så ÅKER jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0