Newport

Trots det tråkiga och mulna vädret var det ett glatt gäng som imorse åkte till Newport. Vi hade hoppats på massa sol så att vi skulle kunna bara och sola men planer är till för att ändras. Okej, vi badade men solade vet jag inte riktigt om vi gjorde. Blev en mysig dag i Newport. Åt världens godaste laxsallad på en restaurang, fick min stora feta och SVINGODA cupcake uppäten av en fågel (jag hade hunnit ta typ 3 tuggor, dumma fågel!!) käkade ingen Ben & Jerry på glasscafét men jag drack typ en slush på Dunkin Dounuts, så nu är det gjort!
Jag är stolt att jag inte har shoppat något än även om jag har 3 kg till godo i väskan. 
Pratade precis med min kära far via Viber och allt verkade som vanligt, kan inte påstå att jag saknar det. 
Ikväll när vi kom hem så joggade jag 4 km och körde lite styrka. Vad gör man inte för att förbli smal?
Imorgon börjar "skolan" igen och klockan står på 07.15 för att tillsammans med tjejerna ge sig ut att jogga lite, ska bli skönt! 
Godnatt gott folk! 


Svennarna på beachen 


Min UNDERBARA cupcake som en fågel sedan fångade.... 


Första Dunkin Dounuts 


Godaste salladen! Måste ju passa på att äta fisk, kommer knappast få det i Nebraska sen... 


De skrev i sanden.
 




Sjukt nice dag, nu ska jag sova. 


Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0