Livet just nu är på topp

Hej!
Först och främst vill jag bara uttrycka min lycka just nu! Allt är så himla bra och jag kan inte sluta gå runt och le - ser säkert ut som världens fån men det bjuder jag på för jag mår så himla bra!  
Jag är så himla dålig på att blogga när appen inte funkar - vilket den inte gör just nu. Jag sitter så sällan vid datorn, lever med min mobil i stort sett. Jag är väl medveten om att jag måste börja avvänja min innan jag åker och det går ju sisådär... Det är ett senare problem säger vi. 
I helgen så for jag till Skåneland för att träffa mina fina kompisar nu innan jag åker. Helgen bestod utav skratt, äta gott, lite shopping (jag vet att jag inte borde...), god mat och allmänt socialt. Det var mysigt och roligt att träffa de och säga hejdå. 
Igår på tåget hem fick jag världens träningskrav så igår blev det en promenad runt sjön och idag efter ett stort bak av vaniljbullar med far min så blev det tre varv runt sjön. Gick ett och joggade två. Satte personligt rekord! Har aldrig orkat jogga två varv innan men det gjorde jag idag, stolt tjej! Hurtbullen till mig har lite vaknat till liv. 
Nu i veckan ska jag göra massa såntdär tråkigt men ack så nödvändigt - rensa garderoben, bestämma vad jag ska slänga, spara och ha med mig, börja skriva packningslista, packa inför Hönö, städa på mitt rum, lite halvtråkikga saker helt enkelt. 
Jag måste bara säga att jag är så himla taggad på Hönö! En vecka med (förhoppningsvis) massa sol och bad! Träffa massa skönt folk och säga hej då innan jag åker och spendera tid med Gud, jag vet må låta töntigt men jag står för det. 
Nu tänker jag bomba er med lite bilder från min helg, mat och annat gott. 


Vi åt sushi, mums


Tjuvstartade amerikanska pannkakor sirap, bär och mjukglass 


Vi tittade på en väldigt vacker solnedgång 


Jag hade tråkigt på tåget - där av väldigt vackra egopics


Nybakad krämig vaniljbulle med ett glas mjölk. Kan det bli bättre? 


Svettig men glad tjej efter träning, personligt rekord - SCORE! :D 


Sist men inte minst så uttrycker jag min längtan till Hönö med en bild från förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0