Kaos i skallen

Har nu fixat allt med alla mobiler hit och dit och väskan är så gott som färdigpackad. Är lite småsaker som ska ner, den ska packas om men det går ganska fort. Nu känner jag hur maten börjar lukta från köket. Jag bestämde att vi ska äta svensk husmanskost så det blir stuvad potatis med isterband, muums! 
Efter diskussioner fram och tillbaka bestämde mina föräldrar att min iPhone ska med... Hade inte så mycket att säga till om. Blev i vilket fall med "modern" telefon där jag ska ha mitt svenska nummer. Min iPhone kommer få ha mitt amerikanska nummer sålänge. 
NU BLIR DET MAT, GOOOTT

Kunde blivit med stenålderstelefon men detta duger gott! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

ADDIS!! Snälla säg att du har Skype? Måste nästan få skypea med dig någongång o höra hur det är på High School! :D

2012-07-22 @ 20:07:21
URL: http://sandyandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

(Är osäker på om min kommentar kom innan, men i vilket fall) Har du Skype? Måste ju få prata med dig när du är i Amerika! :D

2012-07-22 @ 22:03:45
URL: http://sandyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0