Hurtbullen

Visst blir man glad när man vaknar klockan 06.20 och inte kan somna om! Ligger en stund och försöker somna om men inser att det är lönlöst. Min inre hurtbulle talar när jag kollar ut genom fönstret och ser strålande sol och inga moln. Träningskläderna åkte på, drack två glas vatten, hörlurarna i öronen och så gick vi. 4 varv runt sjön blev det - 5,2 km. Började gå prick klockan 7 och jag tänkte "vad håller jag på med?" men oj vad skönt det var efteråt. Unnade mig själv en dusch och att raka benen, finns ingen bättre känsla. Hade tänkt att lägga mig att sola som grädde på moset men molnen sabbade den planen.... Aja, nu så ska jag hitta på något kul!
IDAG ÄR DET 3 VECKOR KVAR TILL JAG ÅKER!


Mina slitna fina träningsskor


21 DAGAR KVAR, HELT SJUKT 


Hittade denna på facebook imorse och tyckte den var lite fin så jag bjuder på den också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0