"Grädde på moset" eller i detta fall på jordgubbarna

Sa hejdå till ännu en fin vän igår kväll, tack för en fin och mysig kväll!!
Efter en ganska seg morgon framför tvn så drog jag och far för att lämna min cykel i en husvagns som ska ner till Hönö redan idag, då slipper vi släpa ner den imorgon. Sedan bar det av för att handla lite. Jag och pappa gjorde menyn - tacos och jordgubbar med grädde till efterätt. Inget att klaga på där inte. 
Kunde inte låta bli, så jag köpte 8 (jag vet att det är många) starbucksmuggar. 
Resten av dagen är det packning som gäller! 
18 DAGAR KVAR OCH JAG ÄR PIRRIG OCH NERVÖS, GAH! 

Hihi, älskar man Starbucks så gör man... 

Jordgubbar måste vara bland det godaste som finns på sommaren?! LOVE IT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0