FRAMME

ÄNTLIGEN ÄR VI FRAMME! 
Efter att ha rest verkligen HELA DAGEN så är jag äntligen framme i sängen på lägret. Kanske inte den skönaste men nu duger nästan vad som helst. Är VÄLDIGT trött. 
Mina kära vänner som jag hoppas läser detta nu har bett om massa bilder så för eran skull har jag lagt in bilderna på datorn redan och tänkte ge er en liten blick av min dag. 
Måste bara skriva att vi åkte rakt in i värsta åskovädret!! Det blixtrade extremt och regnade som spö i backen, extremt väder redan första dagen här, känns stablit. Kan också berätta att det var 36 grader när vi klev ur flygplatsen, varmt och skönt! 
Bussresan som skulle tagit 3 och en halv timme tog 6 timmar, lagom kul... NU SKA JAG SOVA, GODNATT KÄRA VÄNNER! 


Gänget på Landvetter

r
Flyplanet till Köpenhamn 


Har man tungt handbagage så har man! 


Måltid 1 på planet över atlanten 


Måltid 2 på planet över atlanten (pizzan var kall!) 


Nyanlända studenter i USA


Gul taxibil!! Vi är nära NEW YORK! 


Första måltiden i USA - Subway! 


Taggningsmusik i bussen påväg till Camp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0