Första gången

Håll er hårt för detta kommer som en chock. 
För första gången i världshistorien säger jag att jag inte vill ha en iPhone. Vad är det med mig? Jag fullständigt ÄLSKAR min telefon och livet utan den vore okomplett. Trots detta så har jag en anledning. Jag vill inte ha en iPhone för att slippa oroa mig över att den går sönder, paniken över när den inte funkar med datorn, jag vill ha tillbaka mitt liv på ett sätt. Jag ska banne mig be mamma och pappa och köpa mig eller be att jag får ta en gammal skruttmobil med mig till usa för jag vill ha ett socialt liv där borta och inte ständigt behöva tänka på om facebook eller instagram uppdateras. Jag ska nog säga adjö till min iPhone... Jisses, det trodde jag aldrig men dagen är nog kommen (lär bli imorgon med tanke på att klockan är halv 10, haha). Jag får leva med min iPod och min skruttiga mobil jag ska skaffa mig, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0