Första dagen

Idag har varit en lång men rolig dag! 
Jag har pratat med norrmän, thailändare, japaner, amerikaner, svenskar, danskar, tyskar och lite annat smått och gott folk, haha. 
Solen har skinit hela dagen, har jag absolut inget emot! Har inte bränt mig - stolt! 
Ni vet redan om min matupplevelse så den behöver jag inte skriva mer om. 
Vi spelade beachvolleyboll typ klockan halv 2 när det är typ som varmast, svettigt! Sen så har vi badat i poolen som finns här på campus men den var inomhus så efteråt la vi oss på en gräsplätt och solade. 
Nu ikväll såg vi på bio, vi såg på "The blind side" så det var ju ingen ny bio men det var coolt. Dock väldigt kallt i biosalongen. Sen så stack jag och två andra svenska tjejer ut och joggade. Ska man hålla form så ska man. Sedan spelade jag basket en stund och strechade. Nu står jag upp och bloggar. NU KOMMER MIN ROOMIE! Hon är från Taiwan, ascool! Men hon är längre än mig, det trodde jag inte! Ascoolt! 
NU ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.
GODNATT 

SOL SOL ÄLSKADE SOL 


Amerikanska flaggan, såklart 


Bio - The blind side 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0