Boston

Idag har vi varit i Boston hela dagen. Har varit en riktigt chill och cool dag! Spenderat den ihop med mina sköna svennar här från lägret. Jag fick dricka min frapuccino på starbucks så jag är helt klart nöjd. 
Först så ville vi till Harvard University så dit åkte vi. Köpte dagsbiljett för tunnelbana så det körde vi på. Där så käkade vi även lunch (eller ah, mackorna vi fick från campet). Det var riktigt coolt att vara där. Sen så åkte vi till Bostons basebollslag arena - Red Sox. Vi kollade runt lite och kollade i souvenirbutiken. Sen tog vi oss till hamnen och njöt av att se vattnet nu innan de flesta av oss ska in till mitten av USA, inte allt för mycket hav där. 
Sen tog vi oss till China Town och jag åt de slibbigaste och slemmigaste NÅGONSIN! Kunde verkligen inte äta upp, så äckligt! Ja, dagen har varit händelserik. På eftermiddagen började det regna så det var lite surt men men, sånt är livet. Hoppas på en solig dag imorgon för då ska vi till stranden! 
Nu ska jag ta min påse chips och min drickyoghurt och kolla på film, trött som ett höghus. 


Jag utanför Harvard 


Coola byggnader i Boston 


Red-Sox team store 


Måste ju supporta laget! 


Alltid velat testa ett gummifinger - nu är det gjort! Snygga svenska brudar supportar laget, oh yeah! 


Mot Chinatown! 


Slibbmaten, BLÄ! 


Fortune cookie! "Everything is impossible until somebody does it." 


Lite kaffe på den äckliga maten fick göra susen och värma oss eftersom det började regna.

 
Nu ska en glad men trött tjej kolla på film och äta "kvällsmat" 

GODNATT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0