Blandade känslor

Har precis suttit och läst massa gamla inlägg från en blogg där en tjej skrev om sitt år i USA 11/12. Jag läste, läste och läste. Jag har svårt att förstå att det är jag om bara 18 dagar. Om 18 korta dagar åker jag, lilla jag. Jag åker till USA, det GIGANTISKA landet på andra sidan atlanten.
Ungefär 845 mil hemifrån! 845 mil, det är fram och tillbaka till Italien typ 2 gånger.
Att intala sig själv att man faktiskt ska iväg är svårt. Jag sa till pappa nyss "Nyp mig, det här händer inte!" Det hjälpte inte...  
Idag har jag funderat en del på hur det kommer vara att säga hej då till mamma och pappa. Jag ska lämna mina andra hälftar i 10 månader, 10 långa/korta månader. Jag ska även lämna alla mina UNDERBARA vänner här hemma. Jag ska lämna hela mitt liv för att skapa mig något nytt i 10 månader och sedan komma tillbaka till det gamla livet här hemma. Jag är ett känslovrak just nu. Vet inte om jag ska vara arg, ledsen, glad, lycklig, nervös, pirrig, spänd, förbannad, ångerfylld, orolig - listan kan göras lång på alla känslor.
Snacka om att slänga sig ut i något man verkligen inte har en aning om. Jag har INGEN ANING om hur mitt liv ser ut om 30 dagar, läskig tanke.
När jag gjorde denna bilden så fint i Paint blev jag nästan lite skrämd.
Cirka 845 mil bort från livet som jag känner till det.

Jag misstänker lite resfeber hos mig själv, eller vad tror ni? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0