Avskedsfest på flygplatsen

Sitter här vid datorn och töntar mig. Försöker få den perfekta bilden på mig själv när jag visar upp 6 fingrar. Idag är det 6 dagar kvar tills jag åker och det är helt sjukt.
Min fina vän sov över här inatt och jag trodde det skulle bli ett lite tårdrypande "vi ses om ett år"-tal sen men det blir det inte. Hon är så gott som min syster och hon vill följa med till flygplatsen på tisdag och det får hon självklart så det blir ett tårdrypande "vi ses om ett år"-tal på tisdag morgon istället. 
Idag ska jag skicka iväg paketet till min värdfamilj, börja packa och säga hej då till min kära farfar.
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, jippie! 

Resultatet av töntandet blev såhär: 


Känslomässigtjej.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0