Ännu en sista fika

Sistan fikan med mor blev inte sista fikan. 
Min kära ungdomsledare kom och mötte upp mig vid 2. Vi käkade lunch på ett av stans inneställen och det var riktigt gott. Ost och skink-paj för min del tillsammans med en massa sallad. Strax efter 3 då lunchdejten var över mötte jag upp min kompis som ska sova här inatt. Vi gick runt lite på stan och sen så fikade vi och pratade lite. Mysigt mysigt! Nu ikväll väntar en välmående kväll. Jag ska bara ta hand om mig själv. Jag ska färga min utväxt,  plocka och färga ögonbrynen, raka benen, packa in håret, ha ansiktmask - jag ska vara fresh imorgon helt enkelt! 
Snart blir det massa varv runt sjön med min kära vän för att få prata och lite motion. Rätta takter inför mitt nya hälsosamma liv i usa. 


Halva tallriken sallad, precis som det ska va! 

Mums med smoothie och varm choklad. Det känns lite som om jag driver en matblogg snarare än en reseblogg med alla dessa matbilder jag lägger ut, haha 

Kommentarer
Postat av: Michael L. Holton

I hear that you are going to keep me healthy! I am truly looking forward to meeting my new daughter.

Svar: Of course! I am looking forward to meet my new family!
svenskeniamerika.blogg.se

2012-07-24 @ 00:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0