Andra dagen

Idag har hänt en hel del. Varit en lång dag, minst sagt. Ben & Jerry´s glassen var ingen besvikelse, SÅ GOTT! Sedan så sjöng jag solo vid karaoken inför typ 300 pers, sjukt roligt. Vi har dansat så sjukt mycket ikväll, är helt svettig och slibbig men jag duschar imorgon för då blir det ännu en tidig löprunda ihop med tjejerna. 
Har aldrig ätit så mycket sallad som jag äter här, äter nästan bara sallad till lunch och middag. 
Imorgon är det en volleyboll-turnering och jag ska spela med i laget, får se hur det går men det viktigaste är att ha  roligt. Jag har det så bra och roligt här, är sjukt glad och taggad på allt. 
Hoppas ni har det bra där hemma, hört att ni har fint väder. Skönt!
Nu ska jag borsta tänderna och sen sova. 
Godnatt 


Returnees med sitt roliga nummer imorse 


Ben & Jerry´s <3


Ben & Jerry´s 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0