Tidig julafton

Igår så var hela familjen här hemma i det lilla huset. Alla 4 barn, 2 av dom har pojk/flickvän och en liten 2 åring på det. Jisses, fullt hus kan man lugnt säga! Fick fina och efterlängtade julklappar så det var väldigt tacksamt och roligt! Det var roligt att se alla bli glada över sina presenter och jag fick en härlig och mysig julkänsla. 
Igår innan vår lilla jul så färgade vi Heathers hår. Hon hade blont underhår och mörkbrunt överhår så hon skulle färga i sina utväxter... På något sätt så lyckas hennes underhår bli GRÖNT! Det var seriöst grönt. Slutade med att hon färgade hela håret mörkbrunt! Jag gjorde ett tappert försök att blondera min slinga i luggen igen, hehe... Inte riktigt resultatet jag ville ha så det blir att köpa blondering snart! 
I morgon så åker vi ner till Iowa över jul till min värdmammas föräldrar så det ska bli kul! 
Nu ska jag skypa med min kära mor! 
Inga bilder, sorry.. hehe!
TJO HEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0