Snabbis

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering det sista! Livet har varit i full gång och jag har varit sysselsatt från ena sekunden till den andra! 
Jag hade en väldigt rolig och bra 16:de födelsedag i torsdags förra veckan på Thanksgiving! Maten var god, fick fina presenter, solen sken och livet var bra!
Förra helgen spenderade jag 12 timmar på en buss, Nebraska - Minneapolis, Minnesota och tillbaka. Åkte upp i fredags morse och kom hem på söndag eftermiddag. Det var otroligt! Skriver mer om det när jag lägger upp alla bilder sen, har inte lagt in de på datorn ännu och klockan tickar nu mot 01.00 men jag kände att jag behövde uppdatera er! 
Veckan har gått bra, det har inte hänt något superspeciellt. I torsdags så åkte ett gäng från Swing Choir iväg till en basket match i ett samhälle i närheten och då testade vi våra klänningar. Som jag kanske skrivit tidigarae får vi de uppsydda för oss i år, sjukt nice! 
Jul kryper närmare och närmare. Var och shoppade idag och alla butiker var fullsmockade med julsaker, så mysigt! ÄLSKAR DET!
Precis som ni har sett på film så gillar amerikaner att ha julljus överallt, överallt! Det finns de som har ljusgrejer större än sitt hus i sin trädgård, de som har sånt som blinkar i 50000 olika färger, de som har stilrena enkla ljus runt husknuten och massa annat, ganska coolt! 
Som jag skrev i tidigare blogginlägg så är jag numera en bowlare. Imorgon har vi vårt första bowling "meet" så jag ska försöka få en god natts sömn så att jag bowlar bra imorgon, yääy! 
Nej, nu ska jag sooova!
Hoppas att ni har fått lika mycket julkänsla som jag för det är underbaaart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0