Sista veckan

Avslutade precis ett samtal med en kompis och innan det så pratade jag med min kära far över skype. 
3 och en halv dag kvar i skolan denna terminen, galet. Min första termin på High School har redan gått! Det är svårt att förstå! 
I helgen så bowlade vi och jag gjorde helt okej ifrån mig. Sedan så åkte jag hem till en kompis och sov över, hade superkul! Vi och ett gäng från hennes kyrkan gick ut på lördagkvällen och sjöng julsånger för folk. Så vi gick från hus till hus och sjöng, så mysigt och roligt! Väldigt typiskt amerikanskt också kan jag nog säga, haha. 
Igår så åkte jag och min värdfamilj och shoppade vilket drev mig lite galen för alla stressar något fruktansvärt nu till jul och då blir jag stressad och på dåligt humör osv. En dålig cirkel av det hela helt enkelt. Köpte en vattenflaska och en julklapp, storshopparN, haha! 
Sedan så åt vi middag på en italiensk restaurang - SÅÅÅ GOOTT var det!
Juste! Igår åt jag sushi till lunc! Första sushin på typ ett halv år! INTE OKEJ! Jag älskar sushi och har saknat det något fruktansvärt. 
Idag är det en vecka kvar till julafton vilket är helt stört. Vart har tiden tagit vägen? Om en vecka så är det också 5 månader sedan jag åkte hemifrån vilket är likamed halva mitt år! Jag har verkligen svårt att greppa allt som pågår typ. Jag menar snart är det 2013 och jag börjar gymnasiet hemma igen, vart tog mitt utbytesår vägen?! Nej fy, jag ska allt njuta till fullo av de 5 månader som är kvar! Jag har prom, Mount Rushmore, skidåkning, Colorado, jul, nyår, vår, och massa annat att se fram emot! Väldigt taggad på resten av mitt år, det ska bli kalas! 
Tro det eller ej så har jag faktiskt gått och köpt mig två par cowboyboots. Trodde aldrig riktigt den dagen skulle komma men det gjorde den! Provade ett par bootcut jeans igår men det var fruktansvärt, så långt ska vi inte gå! Någonstans får det ta stopp i min förvandling till "cowgirl" hahah! 
Nej, nu ska jag ta och vara lite social med mina värdsyskon! 
Hoppas allt är bra och att ni inte stressar sönder i julstressen! 
 

Jag och Melissa dekorerade ett pepparkakshus! 


Jag har bakat lussebullar! Ingen jul utan lussebullar! 

Jag i min swing choir klänning innan konserten i tisdags förra veckan! 


Mina cowboyboots! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0