Simply amazing

Idag har varit en riktigt bra dag!
Åkte till Norfolk och bowlade med en tysk tjej - Vicky. Det gick kalas, slog mitt personliga rekord så det gjorde mig glad och taggad på att fortsätta bli bättre på att bowla. Sedan så åkte vi hem till henne och pratade om hur vi har det, vad som är svårt, jobbigt, roligt osv. Vi åkte även ut med hennes familj till ett stort kulligt fält där vi tänkt åka pulka. Snön var för mjuk så det blev ingen pulkaåkning men de hade en fyrhjuling som de satte en ring bakom som man låg på. SÅÅ kul när hennes värdpappa körde och man gled efter i full fart, massa snö i ansiktet men det var lika kul ändå! Solen sken och snön glittrade vackert över de kulliga landskapet, lite som taget ur en bok eller film faktiskt. 
Kom hem och hade en väldigt trevlig kväll med mina värdföräldrar och en av mina värdbröder. Vi spelade spel och hade det trevligt. En riktigt bra dag helt enkelt! Älskar att vi fått snö så att man kan ut och leka och vara 6 år igen istället för 16, haha. 


Vackert vackert, nästan lite breathtaking
 
Här ska det lekas! BRUM BRUM! 
 
Glad, taggad, nöjd med livet 
 
Vicky och jag, woop woop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0