Lyckad shopping

Ibland är min kärlek till detta land obeskrivlig, haha! Speciellt när det kommer till reor och shopping! Idag hittade jag 3 toppar på Holliser för under 200 kr, den lyckan var ganska obeskrivlig! Sparade typ 500 kr för orginalpriset var något helt annat. Hittade även en annan topp på American Eagle för typ 55 kr som hade kostat typ 150. Köpte även tvål, parfym och lotion från Bath&BodyWorks. Älskar det stället! Nu har jag grejer för en halv armé typ, hahaha. Börjar fundera på hur jag ska få hem allt, jag börjar samla på mig en hel del liksom.... Senare problem!
Vicky från Tyskland följde med oss och shoppade idag så vi shoppade loss hon och jag! Skoj skoj! 
Imorgon är det nyårsafton, GALET! Sjukt taggad på att jogga 5 km klockan 00.12, hurtbullar är vi allihopa, allihopa!  Blir en sjukt hurtig start på året i alla fall och det ska det vara hela året, woho! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0