Home sweet home Nebraska

Igår kom vi äntligen hem efter en bilfärd med delvis kassa vägar pga snöö. Här hemma fick vi mellan 10 och 15 centimeter snö under natten till igår och gårdagen. Bilresan tog längre än planerat pga vädret men det gick bra ändå. Vi kom hem oskadda och trötta.  
Sitter här och tänker på hur otroligt mycket alla där hemma betyder för mig. Ni stöttar mig igenom allt och finns alltid där med råd, positivt tänkande och ni får mig att gå igenom det som är svårt mycket lättare. Utan mina föräldrar och mina underbara vänner så skulle jag inte vara här idag, på andra sidan jorden och uppleva mitt drömår. Ni är underbara hela bunten och vissa dagar så undrar jag varför jag är här, så långt borta när jag skulle kunna vara med er.
Jag har insett att det är när man är iväg länge som man inser hur mycket familj och vänner verkligen betyder.
När man umgås ofta så kan man lätt börja ta varandra för givet. Mina föräldrar brukar säga "Man saknar inte kossan förrän båset är tomt." Mina föräldrar och mina vänner är mina "kor" just nu. (hahahha, ni vet att jag älskar er trots att jag jämför er med kor!). Men snart är jag hemma! Halva mitt år har redan gått, halva! Det är verkligen svårt att greppa. Så otroligt mycket har hänt sedan jag lämnade Sverige i somras. Jag längtar hem men jag vill inte hem. Jag ska njuta till fullo av det som är kvar! 
TACK för att ni finns i mitt liv, mina vänner och min familj. Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0