Happy New Year

Sitter hemma och väntar på att Chris och Mike ska komma hem från jobbet så att vi kan åka. Om ni har missat detta så ska jag och mina värdföräldrar åka iväg ungefär 4 timmar bort för att springa/gå/jogga ett 5 km lopp klockan 00.12 inatt. Så jag väntar på att de ska komma hem så att vi kan åka till stället där loppet är. Mikes syster bor där så vi ska vara där och även sova där inatt så det var riktigt smidigt! Är sjukt taggad på att starta året på ett roligt, random, hälsosamt och nice sätt! 2013 ska bli ett grymt bra år, jag ska tillbringa halva året här i USA, jag kommer komma hem, börja gymnasiet, scoutläger och massa roligt! Är riktigt taggad på ett nytt år! 
Hoppas ni får en riktigt härlig kväll och firar in det nya året på bästa sätt! 
GOTT NYTT ÅR 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0