Volleyboll tournament

Sitter nu och skypar med min kära far. Det känns bra att kunna prata med honom, inte så farligt som jag trodde. Trodde att jag skulle få massa hemlängtan och gråta massa men just nu känns det ingenting! Men hemlängtan kommer kanske sen... Den dagen den sorgen! 
Nu tänkte jag att jag lägger upp lite bilder gårdagens shopping, inte för att jag tog så många bilder men det lilla duger! 
Om en halvtimme ska jag vara cheerleader vid volleybollturneringen, hoppas att min klass vinner! 
GO KENNEDY COUGARS! 


Manikyr!


Ben & Jerry´s glasscafé


Cheerleadingträning inför volleybollmatcherna ikväll! 


Jag utanför en amerikansk skolbuss! Riktigt glad tjej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0