Två dagar kvar tills allt börjar på riktigt

Om två dagar börjar lilla pluttiga jag från lila Sverige på High School i det stora landet jag nu befinner mig i. Den tanken är ganska skrämmande men samtidigt väldigt cool! Som jag har väntat på detta! 
Nåja, det är torsdagens nervositet, haha. 
Idag så var det volleyboll klockan 6 igen, lika pigg som igår.... Var dock inte lika jobbigt imorse för vi sprang inte 3,5 km men vi gjorde tyngdlyftning istället och jisses, jag är inte speciellt stark.. hehe. Testade benkpress för första gången, det tog kål på mina armar. 
Efter träningen så hade jag tänkt försöka hålla mig vaken så jag åt frukost, duschade men vid 8 gav jag upp och gick och lade mig. Blev väckt av "syster" för vi skulle iväg och shoppa så det var bara att upp och hoppa. Shoppade typ inget alls, köpte knäskydd till volleybollen. 
Sen så var det volleyboll igen när vi kom hem och det var ganska roligt idag faktiskt. Känner redan en riktigt stor förbättring sedan igår så det är roligt, inte för att jag kommer få spela på varsity (bästa laget) men det hade jag inga planer på heller. 
Jag och Chris åkte och åt middag och pratade, mysigt! 
Sen så åkte vi hem och tränade med/vid Wii:et istället för att gå ut och gå. Gjorde någon latindans grej - var roligt! 
Nu sitter jag här på sängen och är trött, utmattad och allmänt kaos i hjärnan. Borde absolut sova så det ska jag göra. 
LYCKA TILL till alla mina kära vänner som börjar gymnasiet imorgon! 


Rockin´ the Perry-cap


Massa sorters "Jelly Beans" 


Älskar alla typer av "gaffa"-tejp det finns här! Silvertejp kan slänga sig i väggen med sin silvrighet, haha


Dagens lunch - onyttigt men ack så gott 


Bäddade om min säng med mitt nya bäddset 


Åt kex-choklad idag, MUMS! Saknar svenskt godis... 

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du är så djävla bäst i hela världen. kram Pappa.

Svar: PUSS
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-15 @ 18:57:18
Postat av: den snyggaste blonda tjejen med glasögon i sjömarken!

SAKNAR DIG!!!! allt har varit så mycket nu det senaste men jag insåg precis nyss att jag saknar ju dig jättemycket juuu!!! :*<3

Svar: Åh! Saknar dig också! Vi får ses när jag kommer hem trots att det är en halv evighet tillsdess! <3
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-21 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0